Házirend

1.) Bejelentkezés - Kijelentkezés

A szobákat érkezési napon 14:00 órától lehet elfoglalni. A távozási napon a szobát 11:00 óráig kérjük elhagyni. Korai bejelentkezésre az érkezés napján, foglalás függvényében van lehetőség. Távozás napján tartózkodásuk meghosszabbítására felár ellenében van lehetőség, amennyiben aznap nem érkezik vendég a szobába. Hosszabbítási díj: a napi szobaár 50%-a.

Bejelentkezéskor a személyes adatok rögzítésre kerülnek a recepción útlevél vagy személyi igazolvány alapján. Ezt követően a vendégek szobakulcsként mágneskártyát kapnak. Kijelentkezéskor a mágneskártyát kérjük a szállodaportán leadni. A szobakulcs elvesztése, megrongálódása esetén 2000 HUF díj fizetendő. A tartózkodás ellenértékét a vendég, érkezéskor köteles kiegyenlíteni (készpénz, bankkártya, Szép kártya).

Fizetés nélküli távozás esetén a szálloda jogi lépések megtételére jogosult (a szálloda zálogjogának érvényesítése, rendőri feljelentés, követelés peres úton történő behajtása).


2.) Látogatók

A szállodai szobákban csak a portán regisztrált vendégek tartózkodhatnak, kérjük látogatóikat az étteremben szíveskedjenek fogadni.


3.) Alapszolgáltatásaink

Vendégeink részére a szobaár a szálláson kívül az alábbiakat tartalmazza: reggeli, a parkoló használata, Wi-Fi elérhetősége az egész házban.

Az idegenforgalmi adó külön fizetendő (530Ft/fő).


4.) Szállodai eszközök, berendezések

A vendég a szálloda eszközeit, berendezéseit rendeltetésszerűen köteles használni. A szálloda berendezései, felszerelései a szálloda területéről nem vihetők ki. A szállodai felszerelés (törölköző, ágynemű stb.) elvitele esetén - hacsak azt a vendég nem vette meg - a szálloda büntetőfeljelentést tesz, illetve kártérítési pert indít.

A szállodai szoba bármilyen átrendezését csak a szálloda munkatársa vagy erre kijelölt megbízottja végezheti. Az önkényes átrendezésből eredő károkat a szálloda a vendégre terheli.

Amennyiben a vendég a szállodában valamilyen szállodai berendezés, felszerelés hibáját észleli, haladéktalanul értesítse a recepciót. A vendég a hibát nem javíthatja ki, az ebből eredő károkért - még akkor is, ha a kár kizárólag saját magát érte - a szállodát felelősség nem terheli.


5.) Napi takarítás

A szállodai szobák napi takarítása 7.00 és 14.00 óra között történik. Ágyneműcsere hosszabb tartózkodás esetén 3 naponta, törölköző csere a vendég jelzésétől függően (fürdőszoba padlójára helyezve). A vendég magatartása miatt erősen szennyezett szoba és szobai textíliák takarításának és fertőtlenítésének költségét részben vagy egészben a vendégre háríthatja.

A szálloda mentesülhet a napi takarítás alól, abban az esetben, ha „Ne zavarj" tábla lóg a vendég ajtajának külső kilincsén.


6.) Biztonság, tűzvédelem

A szállodai szobában gyúlékony, robbanásveszélyes anyagot tárolni és üzemeltetni tilos. Vasalási vagy mosatási igényüket a szálloda recepcióján jelezhetik. A szálloda tűzvédelmi szabályzatát minden Vendég köteles betartani. Tűz esetén értesítse a recepciót, és jelezze a tüzet az épületben található tűzjelző berendezésen.

A szálloda közös helyiségeiben zártláncú kamera rendszer működik, a kamerák által felvett élőképet folyamatosan közvetítő képernyőket vagyonőrök és a szálloda recepciósa figyelik.


7.) Károkozás

Gondatlanságból vagy szándékosan okozott kárt a szálloda az okozóval megtérítteti.


8.) Dohányzás

A szálloda egész területén tilos a dohányzás! Dohányzó vendégeink szállodánk bejáratától 5 méterre a kijelölt területén, illetve az első emeleti teraszon gyújthatnak rá. Amennyiben a vendég a dohányzásra vonatkozó szabályt megsérti, a szálloda alkalmazottai jogosultak a vendéget figyelmeztetni és 60.000 Ft-os takarítási díjat felszámolni.


9.) Étkezés

A főétkezési idők: büféreggeli 7:00-10:00 óra között, a la carte éttermünk nyitva

tartása: 11:00-22:00. A la carte reggeli kínálat 7:00 és 10:00 óra között.

A büféasztal kínálatát kérjük, csak az étteremben fogyasszák, az étteremből étel-ital nem vihető ki.

A szálloda és étterem nyilvános területein csak a szállodában vásárolt étel és ital fogyasztható. Nem a szállodában vásárolt ételt, italt csak és kizárólag a szállodai szobában fogyaszthatja a vendég, a berendezés megóvása mellett.


10.) A vendégek nyugalma

Kérjük, hogy tartsák tiszteletben a többi vendég nyugalmát és hangoskodással azt ne zavarják. Különös tekintettel figyeljenek egymás nyugalmára 22:00 óra után.


11.) Talált tárgyak

A szállodában talált gazdátlan dolgot, a vendég a recepción köteles leadni. A vendég által a szállodában felejtett dolgokat a szálloda 3 hónapig köteles megőrizni.

Visszaküldésre a postaköltség előre fizetése esetén van lehetőség. Az elhagyott élelmiszert, gyógyszert, romlandó dolgokat a szálloda megsemmisíti.


12.) A szálloda kártérítési felelőssége

Felhívjuk kedves Vendégeink figyelmét, hogy a szobában hagyott értéktárgyaikért szállodánk nem vállal felelősséget. Az értékek megőrzésre elhelyezhetők a szobákban található széfben.


13.) Szabályzatok

A szálloda rendelkezik Adatkezelési és kameraszabályzattal illetve Panaszkezelési szabályzattal. Ezen szabályzatok a recepción folyamatosan elérhetők.


14.) Kérdése van?

További szolgáltatásainkról és azok igénybevételéről a szálloda recepciója ad felvilágosítást. Bízunk abban, hogy a pihenésre szánt idejük az elvárásaiknak megfelelő, örömteli és zavartalan lesz.


Sopron, 2024. 11. 27.


Foglaljon szobát most!